středa 22. října 2008

Odpověď od ZONERu

Dobrý den, tak prisla odpoved od Zoneru a vam jako ucastnikum U3V nabizeji slevu 25 % na nejnovejsi verze, tj. verze 11. Zaroven mi bylo receno, ze ta Computer verze zase az nabita funkcemi neni, takze asi bych nakonec doporucil koupit to s tou 25% slevou, at mate uplne stejny program doma i ve skole a navic nejnovejsi verzi. Ta cena po sleve vychazi na cca 892 Kc, coz se myslim da zkousnout. Prosim tedy vsechny, kdo maji o tuto verzi zajem, at napisou do komentaru, abych vedel pocet zajemcu, dekuji.

10 komentářů:

Ol2807 řekl(a)...

Dobrý den!Já vlastním ZONER Photo Studio 10 Xpress a ten nemá moc funkcí.Vlastně hrozně málo.Včera jsem psala do Zoneru a nabídli mi zlevněnou cenu upgrade.Ale já se bojím, že to bude zase ta očesaná.Raději bych profesional, ale ten stojí 1999,-.Tak se příští pondělí domluvíme, možná budete vědět víc.Stáhla jsem si zkušební verzi Zoner 11 na 30 dní a jsem unešená!!!!

Alena Jankova řekl(a)...

Mám zájem o koupi verze č. 11 od ZONERu se slevou 25%. Děkuji
Alena Janková

mhodLabe řekl(a)...

Nevím. Byl bych opatrný. Je to pro profíky. Opravdu všichni budeme upravovat svoje fotky? A za 2000 Kč? Je to všechno, co se týče softwaru předražené. Tak za 20% ceny. To už je zapotřebí dělat za odměnu a ne jako koníček.

Karel Klatovský řekl(a)...

Verze Professional je doopravdy pro nase potreby zbytecna. Je pravda, ze verze Xpress je dosti orezena (taky byly davana zadarmo k jednem novinam), proto bych navrhoval tu zlatou stredni cestu, Home edici. Co se tyce predrazovani softwaru, tak s tim bych az tak nesouhlasil, protoze za tim produktem se skryvaji stovky a stovky hodin prace programatoru, grafiku, designeru atd. atd.

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, mám zájem o koupi verze 11 Zoneru a děkuji.

Jahelková řekl(a)...

Mám zájem o koupi verze č.11 s 25% slevou.
Také opět posílám odkaz na blog : http://42kamila.blogspot.com/
Děkuji
Jahelková Kamila

Anonymní řekl(a)...

Ano, mám zájem o koupi Zoneru 11 se slevou. Děkuji Jana Javůrková

Anonymní řekl(a)...

Děkuji za informace,a ráda bych ho také vzala za těch 8-900.-Jana Breuerová.

Anonymní řekl(a)...

Mám zájem o koupi zlevněného Zoneru 11. děkuji Drvota.

Anonymní řekl(a)...

Nice dispatch and this mail helped me alot in my college assignement. Say thank you you on your information.